Відтепер зареєструватися у веб-сервісі «СОТА» стало ще простіше – для входу у веб-сервіс більше не потрібно реєструватися за допомогою сертифікатів ЕЦП та вказувати велику кількість даних. Тільки номер телефону, на який Вам надійде смс-повідомлення з кодом підтвердження, – та Ви вже зареєстрований користувач «СОТА»! Нова система реєстрації покликана в першу чергу дати можливість новим користувачам ознайомитися з його функціоналом без необхідності проходити часозатратні процедури реєстрації.
Також вона робить веб-сервіс ще більш зручним для користувачів, які працюють одночасно з декількома підприємствами, – відтепер можна додати всі підприємства до єдиного акаунту, а не реєструвати кожне окремо зі своїми сертифікатами ЕЦП.
Ми піклуємося про безпеку Ваших даних - не тільки даних підприємства, а і особистих. Вказаний при реєстрації номер телефону не передаватиметься третім особам.
З 01.01.2016 року можна вести книгу доходів ФОП в електронному вигляді. Робіть це з "СОТА"!
Переваги ведення книги в електронному вигляді:
- можливість ведення книги у будь-якому місці за наявності Інтернету;
- швидкий і водночас зручний процес формування та подання податкової звітності до контролюючих органів;
- гарантія безпечного зберігання інформації на сервері;
- можливість виправлення помилок;
- захищений доступ до інформації, передбачений тільки для власника книги.
Про це податківці розповіли на своєму веб-порталі.
Сервіс «Управління ЕЦП» надає можливість керівнику вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо сертифікатів відповідальних осіб (в межах строку дії його сертифікату)
Також в повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера.
Для формування та подання платниками інформації щодо ЕЦП в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» розроблено новий електронний формат Повідомлення за кодом J(F)1391102.
До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб.
Зверніть увагу, що сформоване Повідомлення обов’язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі «Єдине вікно" як діючий сертифікат керівника платника податків.
- По матеріалам:
- Державна фіскальна служба України
ДФСУ у листі від 24.11.2015 р. №24966/6/99-99-22-07-03-15 нагадує, що з 1 січня 2015 року дозволяється первинна реєстрація лише РРО, які створюють контрольну стрічку в електронній формі, та електронних таксометрів, автоматів з продажу товарів (послуг), РРО з купівлі-продажу іноземної валюти.
До 1 січня 2016 року дозволяється використання електронних контрольно-касових апаратів, введених в експлуатацію до 1 січня 2015 року, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді та подають до органів доходів і зборів по дротових або бездротових каналах зв’язку тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або в безготівковій формі, яка міститься в їх фіскальній пам’яті, і при цьому не подають електронних копій розрахункових документів.
Платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.
Після підготовки платником податків податкового документа в електронному вигляді на нього накладаються електронні цифрові підписи (далі – ЕЦП) посадових осіб платника податків у такому порядку:
- першим – ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера),
- другим – ЕЦП керівника,
- третім – ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.