Ключі ЕЦППереваги КЕПАЦСК Україна
Електронний підпис - це дані в електронній формі, які приєднуються до інших електронних даних або логічно з ними пов'язані і призначені для ідентифікації особи, яка підписувала ці дані. Кваліфікований електронний підпис (КЕП) - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. |
Всебічна економія ресурсів та удосконалення бізнес-процесів на підприємстві
Ведення електронного документообігу на підприємстві істотно зменшує обсяги паперової бухгалтерської документації, економить час співробітників і витрати підприємства, пов'язані з укладанням договорів, оформленням платіжних документів, та їх пересиланням. Документи можуть бути підписані ЕЦП і передані за призначенням протягом декількох секунд.
Простота і зручність використання
Використання КЕП напрочуд просте і доступне будь-якій людині незалежно від рівня володіння персональним комп'ютером, освіти та роду занять.
Конфіденційність інформації
Конфіденційність інформації (неможливість доступу до неї будь-якої особи, що не володіє секретним кодом) забезпечується завдяки надійним криптографічним перетворенням.
Безпека інформації
Безпека використання КЕП гарантується тим, що надійні засоби, які використовуються для роботи з КЕП, проходять експертизу в Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України.
Можливість ведення електронного документообігу з державними структурами
Зручність використання одних і тих ж засобів ЕЦП при обміні даними з усіма міністерствами, відомствами, при подачі звітності в будь-які контролюючі органи, що приймають звіти в електронній формі на території Україні.
Ведення ділових відносин на сучасному рівні
Використання КЕП істотно прискорює проведення будь-яких комерційних операцій і виключає необхідність додаткових зустрічей і багатогодинних переговорів.
Акредитований центр сертифікації ключів "Україна" надає послуги органам державної влади, організаціям і підприємствам всіх форм власності, а також фізичним особам по обслуговуванню КЕП.
Основні функції сертифікаційного центру:
- створення пари секретного та відкритого ключів, обчислення сертифікатів відкритих ключів АЦСК "Україна", які відповідають вимогам Правил посиленої сертифікації;
- створення посилених сертифікатів відкритих ключів за заявками, які містять відкриті ключі, у відповідності до вимог Правил посиленої сертифікації;
- управління сертифікатами відкритих ключів;
- створення списків відкликаних сертифікатів відкритих ключів;
- управління списками відкликаних сертифікатів відкритих ключів;
- зміна статусу сертифікатів відкритих ключів по заявках підписувачів або за власною ініціативою;
- управління доступом підписувачів до сертифікатів відкритих ключів і персоналу Центра до бази даних;
- забезпечення синхронізації з Всесвітнім координованим часом (UTC) з точністю до однієї секунди;
- формування за заявкою підписувача криптографічної позначки часу;
- надання за заявкою підписувача даних про поточний стан сертифікату відкритого ключа.
- надання для користування засобів електронного цифрового підпису;
- допомога при генерації відкритих і особистих ключів з використанням засобів ЕЦП (на вимогу підписувача);
- обслуговування сертифікатів ключів (формування, розповсюдження, відміна, збереження, блокування і відновлення);
- надання інформації відносно діючих, анульованих і заблокованих сертифікатів ключів;
- консультації і інші послуги.